Пошуковий запит: (<.>A=Даценко Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Засадний Б. А. Особливості нарахування та утримання єдиного соціального внеску [Електронний ресурс] / Б. А. Засадний, Т. В. Даценко // Облік і фінанси. - 2012. - № 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2012_1_11
|
2. |
Даценко Т. О. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження [Електронний ресурс] / Т. О. Даценко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 3. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_3_6
|
3. |
Даценко Т. О. Спільне опрацювання як новий вид "взаємодії" зі страхами у старшому дошкільному віці [Електронний ресурс] / Т. О. Даценко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 3-4. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_3-4_23
|
4. |
Даценко Т. О. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. О. Даценко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_1_12 Підкреслено необхідність комплексного вивчення страхів, зокрема дитячих, щоб мати цілісне уявлення про них. Зясовано, що дослідження особливостей опрацювання та подолання страхів (копінг-стратегій) у дітей дошкільного віку надзвичайно важливе, адже саме цей аспект ще недостатньо описаний психологічною наукою. Запропоновано програму, організацію та методи дослідження копінг-стратегій із подолання страхів у дітей старшого дошкільного віку. Виявлено основні копінг-стратегії, які доступні дітям у 5 - 6 років і здійснено їх класифікацію у залежності від того, на якому рівні вони проходять. Надано перелік стратегій за частотою їх використання дітьми.Подчеркнута необходимость комплексного изучения страхов, в том числе детских, чтобы иметь целостное представление о них. Обобщено, что исследование особенностей обработки и преодоления страхов (копинг-стратегий) у детей дошкольного возраста чрезвычайно важно, ведь именно этот аспект еще недостаточно описан психологической наукой. Предложены программа, организация и методы исследования копинг-стратегий по преодолению страхов у детей старшего дошкольного возраста. Выявлены основные копинг-стратегии, которые доступны детям в 5 - 6 лет и осуществлена их классификация в зависимости от того, на каком уровне они проходят. Представлен перечень данных стратегий по частоте их использования детьми. The necessity of complex study of fears is underline in the article, including child, that integral idea about them. Research of features of treatment and overcoming of fears (coping) for the children of preschool age is very important, in fact exactly this aspect yet is described not enough by psychological science. An author is offer the program, organization and methods of research of coping on overcoming of fears for the children of senior preschool age. Basic coping strategies that is accessible to the children in 5-6 and their classification is carried out depending on that are educed, what level they pass at. The list of these strategies is also presented on frequency of their use by children.
|
5. |
Даценко Т. О. Психолого-педагогічний супровід старших дошкільників із подолання природного вікового страху [Електронний ресурс] / Т. О. Даценко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2016. - № 7. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2016_7_11
|
6. |
Даценко Т. А. Прогнозирование размеров с учетом закона изменения систематических факторов при производстве подъемно-транспортных машин [Електронний ресурс] / Т. А. Даценко, И. П. Смирнов // Машинобудування. - 2008. - № 2. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2008_2_25
|
7. |
Даценко Т. О. Ресурси особистості, спрямовані на подолання страху: психологічний захист і копінг-стратегії [Електронний ресурс] / Т. О. Даценко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2014. - № 3. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2014_3_24
|
8. |
Безверхий О. С. Зв’язок самоактуалізації зі складниками інтелекту в майбутніх психологів [Електронний ресурс] / О. С. Безверхий, Т. С. Даценко // Габітус. - 2020. - Вип. 16. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_16_19
|
9. |
Сидоренко Ж. В. Психологічні особливості ставлення студентської молоді до життєвого досвіду в кризовому суспільстві [Електронний ресурс] / Ж. В. Сидоренко, М. В. Побережна, Т. С. Даценко // Габітус. - 2020. - Вип. 18(2). - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_18(2)__21
|
10. |
Шульга Г. Б. Особливості емоційної регуляції переживання смисложиттєвої кризи в період юності [Електронний ресурс] / Г. Б. Шульга, І. А. Бондар, Т. С. Даценко // Габітус. - 2021. - Вип. 21. - С. 228-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_21_42
|
11. |
Кравченко Н. Б. Дослідження історичного змісту назви "Україна" в писемних джерелах кінця ХІІ – середини XVII століть [Електронний ресурс] / Н. Б. Кравченко, Т.А. Даценко, П.М. Федишин // Вісник аграрної історії. - 2019. - Вип. 27-28. - С. 9-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vai_2019_27-28_3
|